denrosafriheten

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Sarah - 19 juni 2011 19:14

Kom på att det var väldigt längesen jag uppdaterade Mini och magen. Idag är jag precis 37 fulla veckor och imorgon går vi in i vecka 38. Shit pommes! Snart är ju Mini här!


Jag har fått ändan ur och fixat iordning det mesta här hemma. Förutom att bara måla hall och fixa sovrum så har Mini fått sin egna hörna, sina egna kläder och sin egna vagn. Egentligen är allt klart och det skulle inte göra något om Mini får för sig att titta ut snart. Jag ska bara packa BB-väskan!


Bjuder på ett par bilder, dock är sängen full med saker (bara bebisprylar). Allt är tvättat men ska sorteras och vikas in i garderoben. Sänghimlen ska upp och så småningom ska sängen och vagnen bäddas. Men hallå, det är ju 20 dagar kvar till BF så jag har ju all tid i världen. 


Magen växer som den ska och den har nog sjunkit litegrann, jag är inte alls lika svimfärdig och det trycker inte lika mycket uppåt. Skönt säger jag!


            


Skötbordet är fyllt med blöjor, tvättlappar och så vidare. Mini´s kläder fick en egen låda i skötbordet. Får se sen vart som är enklast att förvara alla kläder, det finns gott om plats i garderoben också.


              


Och om någon missat Minis raceråk kommer ett par bilder här. Dock inte fotade av mig men så ser den ut iaf!  

   



Nu ska jag mumsa i mig ett grönt äpple och bänka mig framför tvn! Har målat och fixat varje dag hela veckan så jag värd att slänga upp bena i soffan. Men fint blir det här hemma!

Imorgon blir det en tur till Ikea och en shoppingrunda med fina Fia. Måste ju vila mig lite så jag inte svimmar i någon provhytt.  




 


// 

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards