denrosafriheten

Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Sarah - 10 juni 2011 16:54

Helt fantastiskt. Har jobbat min sista jobbdag på väldigt länge.

Jag har precis slängt mig på soffan o mumsat i mig en glass. Jag tror det kommer ta någon vecka eller två innan jag förstår att jag är ledig.


Idag är det nästan precis en månad tills Mini är beräknad. Känns som en evighet men ändå skönt att få vara ledig o pyssla med allt hemma. Jag mår fortfarande oförskämt bra så måla hallen och fixa garderobsdörrarna står på nästa tur. Har fått fin fint hallgolv lagt så måste fixa resten innan Mini behagar sig ut.


Wiihooo... man märker att man är glad när man kommer på sig själv att skratta högt med jämna mellanrum. När det inte ens finns någon i närheten 



//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards