denrosafriheten

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Sarah - 15 maj 2011 20:24

Skriver ju ändå aldrig, tiden bara flyger fram och jag glömmer helt enkelt bort att blogga. Den lilla stunden när jag väl slänger mig på soffan så blir det också bara så.


Ikväll är det hockey. Eller rättare sagt nu är det hockey. Jag har precis oljat in trallen på balkongen och funderar på en dusch. Har haft en fixardag idag och hunnit med en hel del nu.


Väntar på brev från försäkringskassan, dock har dom sjuka handläggningstider. Blev uppringd i fredags i alla fall och nu har mitt ärende en handläggare. Tack för det! Hoppas på svar närmaste veckan. Så jag kan planera min tid och min ekonomi också för den delen.


Allt har sin tid. Och jag försöker vänja mig med vissa tankar och funderingar. Eventuellt kommer mina små monster få flytta härifrån, förmodligen bara för en stund. Hur skulle jag kunna vara utan dom? Dom är ju familjemedlemmar också. Och sånna gör man sig inte bara av med. Jaja, jag tar inte ut något i förskott utan vi får se vad som händer.


Nu ska jag slå ett getöga på hockeyn. HEJA SVERIGE!!! 



//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards