denrosafriheten

Alla inlägg den 30 april 2011

Av Sarah - 30 april 2011 08:45

Godmorgon!


Jag vaknade tidigit idag och är hur pigg som helst! Det var inte igår det hände. Skönt att solen skiner och jag är faktiskt nästan påväg ut för en promenad.


Nu har ju min fina gästbloggat för första gången och med bra respons kan man nog förvänta sig ett inlägg då och då. Jag kan ju erkänna att jag är totalt värdelös på att uppdatera med jämna mellanrum. Och inte visste jag att han hade sånna dolda talanger   Jag kan ju avslöja att han gick in helhjärtat för detta och ett o annat skratt från min sida var omöjligt att värja. Koncentrerad till max och en hel del plötsliga utrop gjorde det hela en smula chock-roligt. 


Nu ska jag fixa lite frulle och busa lite med mina allra bästaste stjärnor. Vissa dagar undrar jag hur jag ens kan tänka tanken på att göra mig av med dom.



 


Hoppas ni får en fin lördag i solen!


//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards