denrosafriheten

Alla inlägg under mars 2011

Av Sarah - 17 mars 2011 21:47

Go´kväll godingar!


Jag vet, lääääängesen jag blogga. Ännu värre att jag lovade en uppdatering senast. Här kommer en liten update, men utan bilder. Tyvärr.


Det har varit mycket fika, hälsa på, jobba, städa, måla om och fixa senaste tiden, därav den lama uppdateringen.


Sovrummet här hemma har fått ny färg på väggarna (behöll dock fondtapeten). Och det blev såå bra! Min värdelösa kamera kan inte fota inomhus i mörker så ni får helt enkelt hälsa på eller vänta en stund till innan bilder kommer.


Imorgon fyller jag år! Hela 26 år. Och nej, det känns inte jobbigt. Verkar som var o varannan människa har ångest över att bli äldre. Det var nog värre att fylla 25.  


Helgen är lagom uppbokad och jag ser fram emot att få vara långledig!



  



//

Av Sarah - 6 mars 2011 22:58

SHIT vad tiden bara springer iväg. Har inte haft tid o blogga, fy o skäms!


Ska ta tag i mig själv o få ihop en uppdatering snart, just nu är jag så trött så ögonen går i kors. Har varit helt överambitiös idag och inte suttit mer än 5 minuter känns det som.


MEN FINT BLIR DET HÄR HEMMA  



Återkommer med lite bilder osv...




- God natt!

Av Sarah - 2 mars 2011 18:33

Ja som ni säkert märkt så har jag haft en liten bloggpaus.


Jag har helt enkelt inte haft tid/ork/lust.



Uppdatering kommer alldeles strax!


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards