denrosafriheten

Alla inlägg den 30 mars 2011

Av Sarah - 30 mars 2011 21:45

Halva veckan avklarad, igen! Jag hinner ju knappt med någonting nuförtiden. Ska få klart garderoben i veckan och i helgen bär det av hem till Mariefred.


Idag har jag träffat fina Emma för en fika på stan och lite shopping. Vi gick till Muffinsfabriken och smällde i oss varsin MEGA-muffins så vi knappt kunde röra oss efteråt   Det kändes som en bra belöning efter stick i armen på SÖS igen.


Här hemma är det full rulle och jag har lite av en spider-cat. Han kan nämligen klättra på "väggar". Eller iaf på soffryggen när kuddarna är borta. Helt galet roligt, enligt Tubbe själv.


Har bokat in mig på vattengympa i fem veckor framåt! Så jag ska få någon form av motion tänkte jag. Så från och med nästa onsdag ska jag svettas i en minst 32-gradig varm pool tillsammans med andra tjockisar.Det bästa är att det ligger på Östermalm nästan bredvid jobbet. Eller nej, det bästa är att jobbet betalar ! 



Nu ska jag krypa ner i sängen!



Godnatt!

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards