denrosafriheten

Alla inlägg den 20 mars 2011

Av Sarah - 20 mars 2011 20:40

Då var helgen snart slut. Känner inte alls för att jobba imorgon.


Har hursomhelst haft en toppenhelg! Igår så hände inte så mycket. Läste i min nya bok under dagen och passade på att vila o göra absolut ingenting. Sjukt skönt!

På kvällen kom Fia och vi hade väl en liten tanke om bio men film hemma i soffan är ju så mycket mysigare. Såg Gullivers resor. En rätt så halvdöd film, men man slipper ju anstränga sig så mycket. 


Idag har vi varit i Bålsta på 4-årskalas. Söta Saga har blivit stora tjejen! Det bjöds på massor av hembakat gott, och jag är riktigt imponerad att ni fixat allt själva från grunden. Jag bakar gärna men fuskar helst med tårtbotten m.m Tack för en mysig eftermiddag!!   


Nu ska jag latja lite med nya kameran och se om jag kan få några bra bilder på mina monster. Varför är det så svårt att fota djur?? Gaah, man kan bli tokig för mindre 



Hoppas ni får en skön söndagskväll!!


//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards