denrosafriheten

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Sarah - 13 februari 2011 13:41
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sarah - 13 februari 2011 13:28

Jaha, då var det snart måndag igen. Hjälp vad helgerna går fort! Jag vill alltid vara ledig.


Var iväg igår och lyckades shoppa en hel del. Det blev några linnen till fyndpris, en kofta, ett par tunikor/blusar, en ny BH och ett par leggings som ser ut som svarta stretchjeans. Jag är helnöjd!  


Jag håller precis på och rensar ur i garderoben, och jag kan säga att det är inte LITE linnen/tröjor som åker nu. Jag vill ha nytt och fräscht!


Idag har jag en fixardag, tänkte rensa i badrummet plocka och slänga sånt som inte används. Ska kollla på internet efter nytt badrumsskåp oxå. Måste komma på en lösning med alla grejer. Nya lakan i sängen och någon maskin tvätt ska jag väl hinna med oxå.


Effektiv söndag! Så kan jag med gott samvete mysa ner mig i soffan för lite mys sen! En god middag och såklart lite smarri-smarr till efterrätt. Måste tänka ut något!  




-Hepp hepp!

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards