denrosafriheten

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Sarah - 3 februari 2011 19:45

Inget konstigt med att jag mer eller mindre är som en zombie efter en arbetsdag som börjat klockan 6 i ottan. Heller inget konstigt att jag vill vila en stund efter mellisen när jag kommer hem. Men idag, somnade jag utan mellis i magen och hela två timmar senare vaknar jag i sängen! What? Hur gick det till? 


Hursomhelst, sängen är alltid skönare än soffan och hur jag kom dit får förbli ett mysterium. Lite mat i magen nu och jag är mätt o belåten. Halv åtta hos mig är på tvn och jag har en katt som låter mer eller mindre som en bulldog. Efter ca en kvart under filten i soffan med alla benen rakt upp i luften och en stabil tugga från mitt lår så är han inget mindre än torr i munnen! Haha, gullegodis!  


Fick ett sms om utlandssemester senare i vår. Tyvärr så väntar vi denna gången och det blir nog först 2012 som vi tänkt åka någonstans igen. Inte mig emot Däremot blir det en liten roadtrip till Småland i vår och eventuellt en dagsutflykt till ULLARED!! (när vi ändå är nere) Hur kul är inte det då?! Wiihoo!  



Nu återgår jag till min buse som somnat under filten!




//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards