denrosafriheten

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Sarah - 30 januari 2011 19:30

Hej godingar!


Idag blev inte dagen riktigt som planerat. Väntade besök från fina E och hennes familj, tyvärr så stoppade febern så dom blev hemma. Hoppas liten mår bättre nu!


Vi började dagen med en liiiiiiten sovmorgon till klockan 10.

 


Hela lägenheten stormar som vanligt de första två timmarna, och mina små busfrön röjde mer eller mindre kaotiskt runt runt.


Jag har varit otroligt effektiv i helgen. STORSTÄDAT hela lägenheten. Ut med julen! Jag vet, lite sent och jag har inga ursäkter. Till och med väggarna i badrummet har skurats. Så skönt, nu ser det nästan ut som lägenheten ska säljas och ut på visning. ( Vilket den absolut inte ska, kanske jag ska tillägga.)


Vi tog oss en långpromenad i solen på eftermiddagen, och jag går alltid vilse! Så det blev en liiite längre promenad än tänkt men gud så skönt det var!


 


Wiihooo...  


 


Väl hemma igen så blev det varm choklad och kanelbullar (ett par kakor slank ner oxå). Pajen som var tänk till E fick snällt åka tillbaka i frysen, och sparas till senare tillfälle! En hel paj på två personer verkade lite overkill tyckte vi.  


Sen somnade jag på soffan med ett korsord i högsta hugg. Pensionärsvarning! Lagom söndag!


Nu blir det lite "middag", isbergssallad (såklart) te och macka. Jag skulle kunna äta ett salladshuvvud om dagen tror jag bestämt! MUMMMMAAA!!


Vill oxå säga:


Ett megastort GRATTIS till världens bästa Anna som fyller år idag!!



Hoppas ni får en skön kväll!  




//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards