denrosafriheten

Alla inlägg den 27 januari 2011

Av Sarah - 27 januari 2011 20:56

YES, då var man ledig imorn! Tog ut en ledig dag som jag sparat sen december.

Imorgon fyller min fina hela 28 år så det är extra mysigt o få en ledig dag + en grym sovmorgon tillsammans.   


Har ett par ärenden som jag skjutit på hela veckan som ska uträttas imorgon, tandläkaren borde jag ringa oxå. Jag har faktiskt för typ första gången i hela mitt liv införskaffat mig en kalender! Så nu skriver jag ner allt som ska göras och det är ju rätt kul o läsa om inte så efteråt iaf. För jag kan erkänna att jag trots denna kalender alltid är ute i sista stund med allt, och planera är väl kanske inte min starka sida. Om det inte handlar om något extra roligt såklart!  


Ikväll är jag ensam hemma btw, så nu blir det en låååång dusch och sen soffan.



God natt!

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards