denrosafriheten

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Sarah - 21 januari 2011 21:30

Liiite dåligt uppdatering denna vecka, jag vet. Har helt enkelt inte haft tid.


Just precis just nu har jag långhelg!! Stängde av mobilen igår kväll och sov tills jag vakna av mig själv imorse. Morgonmys med min fina, sen en smarrig frukost. Jag har faktiskt inte tagit ett steg utanför dörren, fick till och med maten serverad nu på kvällen  


Har spelat i princip hela dagen, och oj vad roligt det är! Tiden går helt sjukligt fort. Var ett tag sen, men jag hamnar i spelperioder och nu är jag nog i en igen.   


Imorgon åker vi tidigt till Gävle för att uppleva förra (2009) årets julklapp. Jag tar med mig kameran så bilder och uppdatering om huruvida han överlevde kommer i helgen. Lite shopping och en middag har vi planerat in också så ingen hemresa bokad än.


Nu blir det en kopp te och filmen rullar redan.



Tjing!



//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards