denrosafriheten

Alla inlägg den 16 januari 2011

Av Sarah - 16 januari 2011 19:15

Idag har jag träffat bästa Anna för en lunch och en shoppingtur på söder. Jag som spenderat en del pengar på sistone köpte bara sånt jag verkligen behöver. Ett par leggings och en ny svart bh.    Vissa dagar när man inte tänkt handla så mycket brukar ju sluta precis tvärtom, och exakt det gjorde det för Anna. Men helt klart en helfin påse med massa smått o gott i.   


Igår kväll så var det en riktig myskväll. Vaniljglass med banan, maränger och en himla massa chokladsås. Kröp ner i soffan och såg filmen Bröderna Karlsson. Hua vilken pinsam film! Jag var nästan tvungen och lämna rummet ett par gånger. Alla svenska komiska filmer slutar ju lyckligt men denna tog det vääääldigt lång tid innan allt redde ut sig. PUH!



Idag när jag kom hem på eftermiddagen så gjorde jag en repris av gårdagen (fast utan min fina). Glass, banan , maränger m.m Kröp ner i soffan och satte på filmen Dumma mig (som jag iofs redan sett men somnade då efter halva). Tji fick jag för jag sov som en liten gris med båda mina små busfrön innan halva filmen passerat. Jag ger upp, kommer aldrig se hela den filmen!  



Kom nyss på att jag inte ätit något vettigt idag så nu ska jag kila ut i köket och hoppas på ett mirakel.



Hoppas ni får en skön söndagskväll!



//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards