denrosafriheten

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Sarah - 15 januari 2011 16:28

Idag har det varit mammadag!    Vi åkte en sväng till Farsta och jag hittade lite smått och gott. Lite smink, nagellack och ett par fina tunikor. Ahhh vad jag längtar till våren! Har fått dille på allt blommigt och gulligt. Vill köpa ALLT. Men jag får tygla mig, lönen ska ju räcka hela månaden.


Här kommer ett par bilder som lovat iaf..


 


Ljusrosa kan vara min favvofärg. Har varit inne på mörklila, grått och svart under vintern men nu vill jag ha ljusa färger. Det blir alltid så med mig frampå sommaren, hela garderoben förvandlas till rosa av någon anledning.


 


 


Den här söta blusen har jag i svart oxå, det gäller ju att bunkra när man hittar något man gillar!  



Ska ringa min fina nu och se om det går att trolla ihop någon middag. Han har slitit på jobbet hela dagen så ikväll blir det myskväll!   



Heppåer!



//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards