denrosafriheten

Alla inlägg den 1 januari 2011

Av Sarah - 1 januari 2011 23:45

Idag har jag tillbringat i stort sett hela dagen i soffan, började med frukost och film. Sen har det fortsatt hela dagen. Har liksom inte kommit för mig att göra någonting, inte ens vika tvätten som jag tänkte förut...


Aja, hursomhelst! Vi hade en toppen kväll igår!!  

En väldigt uppstyrd och lyckad kväll hemma på söder. En fantastisk lägenhet på 85 kvm med en takhöjd att drömma om. 17 stycken blev vi och middagen var otroligt god. Man kan undra hur ni fick ihop det i köket?   


 

Menyn:


- Gratinerad hummer och champagne

- Hemmagjord potatisgratäng med ryggbiff och cognacsås och kanderade äpplen

- Vit chokladmousse med hallon- /kräm.


 

Till tolvslaget gick vi till Medis och kollade på alla fina fyrverkerier. Snöade en hel del, men det gjorde inte så mycket. Nyår precis som det ska va! Smällarna tog nästan aldrig slut och alla var mer än nöjda.


 


Tack alla fina ni för en toppenkväll!  



Nu blir det sängen för jobbet väntar tiiiidigt imorgon...God natt!



//






Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards