denrosafriheten

Alla inlägg den 17 december 2010

Av Sarah - 17 december 2010 20:51

av att ni så flitigt besöker min blogg utan att jag skrivit på evigheter.   


Jag har inte alls haft lust att blogga den senaste tiden men känner att det börjar vända nu.


Med en miljon roliga planer och en hel del spänning i framtiden så vore det tråkigt om bloggen inte fick vara med. Det är det skönt att få skriva av sig och bara ordbajsa.


Närmast ligger julen och det ska bli skönt att få åka hem till landet. Äta god mat, pulsa i snön, andas frisk luft och bara umgås. Längtar!  


Tätt efter kommer nyår, som i år är väldigt uppstyrt. Jag hoppas kunna hitta någon snygg klänning att slinka ner i och sen blir det nog lite nytt smink. En festlig maskeradmask (för ögonen)  ska jag nog kunna passa i oxå.  




Och jag kanske har en anledning, jag kanske har en förklaring. Bloggen kommer inte först. Det ska vara roligt att blogga. Jag blir glad när jag ser hur många som ändå tittar in här dagligen och såhär i efterhand kanske jag ångrar att jag inte orkade...




NU blir det fredagsmys!! Vad gör ni ikväll?




  



//




Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards