denrosafriheten

Alla inlägg den 1 november 2010

Av Sarah - 1 november 2010 23:45

Yes måndag! Måndagar kan vara bäst eftersom jag ALLTID har fet sovmorgon men å andra sidan är heeeela långa veckan kvar ... = BLÄ!


Idag har jag verkligen varit off hela dagen, det bara är så. Man kan inte vara på topp jämt. Mycket beror på min onda rygg, gnäll o gnäll...


Hursomhelst, ikväll kan ha varit bästa måndagen på länge. Min bästa barndomsvän befann sig nämligen helt plötsligt i stan. Jag mötte upp henne o syster och två tjejer till. Och ja, två öl är mycket när man jobbat en hel dag! Sjukt roligt och det var såå längesen! Eller nu ska vi kanske inte överdriva men det känns som sjuuuuuukt längesen.   

Det lär bli fler gånger snart, om inte annat måste ju nyår och julen planeras!


Nu är klockan mycket och jag måste hoppa in i duschen. Terroristen har hunnit riva ner den nya lampan och ja mamma, det finns inte mycket kvar. Slängde precis ut den på balkongen. Katt*******. Tur att den inte var dyr iaf.



Godnatt!   



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards