denrosafriheten

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Sarah - 29 september 2010 22:39

Fin fint har det blivit här hemma. Jag har till o med rensat avloppet i badrummet (både dusch & handfat) och ja jag höll på o spy. URK! Jag tänker tillbaka på den gamla goda tiden då min vän, superkvinnan, glatt rensade mina avlopp.   


Nu är det dags att krypa ner i superduperjagvillaldriglämnadig-sängen!


Ja just ja, hittade två bilder på mina busfrön. Ett tag sedan kan man väl säga, när dom fortfarande var små och oskyldiga små liv.



 

 



//


Av Sarah - 29 september 2010 20:49


Jag vill göra om blogglayouten men jag vet inte alls hur den ska se ut!

Funderar att göra ett nytt fotocollage, denna gången i färg. (?)


Ahh , ytterligare ett av mina i-landproblem.


Eller ska jag försöka mig på att bygga en egen sida. Hmmm.....  




//

Av Sarah - 29 september 2010 19:13

Halva veckan gjord - check!


Har sprungit på stan o letat present till mormor i eftermiddags. Konstiga är att jag bara hittar en massa saker som JAG vill ha. Nu har jag iaf fått ett litet tips av mamma så imorgon ska jag ge mig ut igen. Jobbar tidiga pass hela veckan så jag har gott om tid på mig.  


Hittat lite smått o gott till mig själv, bland annat ett par mysiga sockor från Indiska. Det börjar verkligen bli kyligt nu, HUA!   

Ett par smågrejer till lgh blev det  också så nu håller jag på o pysslar lite här hemma.



Såg precis att mina ägg går ut i morgon så ska slänga ihop någon kaka!



Btw, så är solen nära nu! Längtar....!!



PUSS!



//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards