denrosafriheten

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Sarah - 26 september 2010 21:45

Idag har verkligen varit en bra dag.   


Åt lite frulle, slappade halva eftermiddagen och begav oss sedan ut i det sköna vädret. Har varit iväg och bowlat med min fina, och OJ vad jämnt det var! Man kan nästan säga att jag vann.  


Vi slank in på en kinaresturang för lite mat och mysfaktorn steg ju en aning med levande ljus (och inte några sketna värmeljus).   


Här hemma har det varit mest bus hela tiden (glad att lgh fortfarande är hel). Singstar har gått varmt så min röst börjar bli en aning sliten. Men jag har lyckats bli både "hitartist" och "superstjärna". Jag har tydligen oanade talanger! Jag bara väntar på ett brev från mina grannar som undrar vem som försöker döda katten varje kväll.



Nu blir det lite te och cookis och ett avsnitt TrueBlood!



-Godnatt godingar!

Av Sarah - 26 september 2010 13:00

Har precis masat mig ur sängen och ska slänga i mig lite frulle. Är faktiskt inte alls bakis vilket är sååå skönt!


Igår begav vi oss till Sibyllegatan på Östermalm för tjejkväll i topptaggad anda. Middag på Ciao Ciao som start och där var det en hel del drama och vi alla undrade hur tjejen i kassan pallade trycket (eller inte pallade). Efter mat kommer vin!


Åtta tjejer i en liten varm och otroligt charmig, men ack så fuktig lokal. (En plattång hade varit önskvärt.) En hel del vin och några öl senare var vi alla danssugna. Två taxibilar senare var vi såklart framme vid ställe nr 1 ; Oxid. Och man blir ju aldrig besviken. Ägarbytet som såklart var negativt i början är nog bara mer än positivt nu.  


Donken på vägen hem och en nattbuss som höjde humöret ytterligare. En dalmas som surrade om allt och ingenting och en glad men kanske lite trött göteborgare.



Dagen idag är ännu lite oklar. Ska fixa mig iordning och sen kanske det blir bowling eller Ikea.




Tjing!



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards