denrosafriheten

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Sarah - 22 september 2010 23:00

Godnatt mina godingar!



Nu börjar jag faktiskt bli en aning trött. Har ätit god mat och sjungit Singstar hela kvällen. Det är lite fredaghelaveckan känsla över det   Mina grannar lär vara tokiga på det eviga skrålandet från lägenheten. För det krävs en viss volym på musiken för att jag ska vilja sjunga.


Har hällt i mig någon liter vatten eftersom mitt nya hurtiga jag kräver det. Lite smyghuvudvärk var på ingång men den försvann bums!    



Nu är det dags att krypa ner i bingen!


Jag tar med mig mina tre finaste element.  




Av Sarah - 22 september 2010 18:18

NICE med kortvecka på jobbet. Kom hem i vettig tid idag och imorgon slutar jag redan klockan 13.30 ! En ledig fredag + helg att se fram emot. Wuhoo  


Jag har precis kommit hem efter en lååååång powerpromenad (?) med bästa Frida. Fina skogar precis bakom huset så ibland kan man nästan glömma bort stan för en liten stund. Det är så friskt och skönt ute nu och jag är jättepigg trots att jag jobbat sen 6 imorse.


Hela veckan är fullproppad med planer och jag är taggad till tusen! Och jag behöver inte vänta så länge till innan min helg börjar.  



Nu ska jag invänta min fina för lite mat!!  




//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards