denrosafriheten

Alla inlägg den 12 september 2010

Av Sarah - 12 september 2010 20:06

Jag är nog världens lataste. Har myst i pjamas hela långa dagen och har inte haft en tanke på att gå ut utanför dörren. Ska hoppa in i duschen snart och göra mig reko inför morgondagen.


Lite har ändå hänt idag. Resa till varmare breddgrader är bokat! Så kul att ha något att se fram emot och lite balsam för själen är vi värda! Egypten blir det iaf, 30 grader och sol till ett fyndpris och jag är mer än nöjd.  



Whaaa, nu ska jag få ett städryck tänkte jag! Innan soffan, en kopp te och film!



Tjing!  


//



Av Sarah - 12 september 2010 11:11

Godmorgon!!


Hade en superskön lördag igår. Mös ner mig i soffan med filt o frulle o kollade idol = bra start på dagen! Vid 18-tiden begav vi oss ut för lite middag och bowling, trots att jag fick stordäng så var det roligt. Jag hävdar iaf att banan lutade mystiskt åt höger.   

En lagom kväll med några öl och god mat som slutade såsmåningom i soffan med Frida och min fina. Idol och fet godiskål fanns tillgodo!   


  


Eftersom min kamera börjar säga upp sig så har jag börjat kolla på systemkameror. Jag vill, jag vill, jag vill HA!!!! Min digitalkamera fotar kassa bilder och det är glapp i skärmen. Okej att systemkameror är större och otympligare men jag har hittat ett par stycken som verkar vara bra för förstagångare. Någon som har ett bra tips på systemkamera?

 

 

 

  

 

 

//


 

 

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards