denrosafriheten

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Sarah - 1 september 2010 23:05

 Nu är hösten här! Yes!!    På jobbet är det iaf jag som bestämmer när årstiderna börjar och slutar så från och med idag är det höst.


Har jobbat som en tok hela dagen och storstädat lägenheten när jag kom hem! Man kan ju undra var jag fick all energi ifrån. Frida kom förbi och en kvällspromenix kändes som en bra idé. Skönt och svalt utomhus! Och mörkt! En kopp te och macka och massa soffmys var alldeles perfekt. Aahh va jag gillar hösten!   


Det har varit ovanligt busigt här hemma och jag börjar nästan tro att det är den kalla friska luften som sätter fart både på människor och djur. Jag har dock kollat lite resor igen , och har nog hittat rätt nu. Så kanske, kanske...


Bjuder på en bild (dock gammal) men så söt! Mina små fina killar..   


  


Nu ska vi mysa ner oss i sängen och det blir nog ett avsnitt TrueBlood innan sovdax!



God natt !


//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards