denrosafriheten

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sarah - 16 augusti 2010 10:44

Aaah va skönt med sovmorgon! Har sovit i hela 11 timmar tror jag. Det är så skönt att inte behöva ställa klockan och att få vakna när man vill.


Idag är en bra dag.

 

 

Har som sagt jobbat hela helgen men ett litet stopp i Gamla stan på lördagseftemiddagen slutade med både fika och öl. Tack söta för en trevlig kväll!



Nu blir det frulle!  




//

Av Sarah - 13 augusti 2010 21:51

What a MOTHAFAKKA-IDONTGIVEASHIT-FUCKA-MAFAKKING DAY!!



  

Ibland (mest hela tiden) undrar jag hur vissa människor överlevt så pass länge som dom faktiskt gjort. Jag undrar vad som rör sig i huvudet på folk, och jag undrar hur dom egentligen tänker. Jag undrar hela tiden varför. Jag tror emellanåt att det finns en kamera någonstans, ni vet typ tv-programmet "Blåsningen". För kan det verkligen vara såhär i verkligheten?




Jag gör ett nytt försök i morgon, med en ny inställning. Det är mycket enklare att tycka synd om folk. Det är det här jag har betalt för.




//


(JA! Jag är på ruggit dåligt humör, och jag tänker inte be om ursäkt för det!)

 


 

 


Av Sarah - 12 augusti 2010 20:26

ICA -REKLAMEN! En riktig humörhöjare, klockren!   



Nu är veckan snart slut, ska bara jobba hela helgen först. Har varit så trött idag, helt slut när jag kom hem. Sen kom Ica-reklamen på tv och jag fick en liten energi-kick. Den borde räcka till en dusch iaf.


Åhh nu måste jag få berätta hur duktig jag är också. Har storstädat datorn, bilderna sorterade i fina mappar (mycket borttaget), vissa program avinstallerade. Scannat burken. Ska börja kopiera över allt jag vill spara till NAS, om min lilla pärla skulle få för sig att dö huxflux.




Nu är det vissa som är busiga här, måste kila!


Tjing!


//


Av Sarah - 11 augusti 2010 21:12

Nu börjar det verkligen dra igång på jobbet. Slut på att gå runt o såsa och låtsas som man jobbar, nu kommer det bara bli svårare o svårare att komma hem i tid. Men det är roligt också! Äntligen flyger dagarna fram!


Gick en sväng på söder med bästa Frida efter jobbet. Det är konstigt att det bara finns skit i alla butiker nu. Och MASSOR med rea med kläder gud glömde. Vi tog snabba steg mot Muffinsfabriken där vi pratade och pratade , och JA vad glad jag är för din skull!!   


  


Ooh just ja, bäst att springa o vaccinera sig mot det livsfarliga hotet. *ironi* Jag överlevde grissjukan så come on baby! (nej mamma, jag tänker inte ta spruta denna gången heller )




Nu är sängen utrustad med nytvättade luktamumselimummamums-lakan och jag är nyduschad , nypeelad, nyborstad. Ja jag är som NY helt enkelt. (låter precis som om jag aldrig sett en dusch men så är inte fallet  )




Ska slå på ett avsnitt True Blood nu!




Natti natt  

Av Sarah - 10 augusti 2010 21:28

MASSOR! Om människor mest. Jag slutar aldrig att förvånas, men idag blev jag sjukt arg och irriterad. Och jag har med största sannolikhet inte träffat den sista. Det här är bara början, och på något sätt måste man vänja sig vid att lägga sig ibland alltid (pga"****märket") Fan för idioter.

 

 

Nu är det iaf kväll och jag har faktiskt överlevt dagen. Nu ska jag krypa ner i sängen o kolla ett avsnitt av True Blood   

 

 

 

God natt!



//



 

Av Sarah - 8 augusti 2010 12:46

Lördagskväll med regn och åska. Med pumps och paraply tog vi oss mot Slussen, en snabb middag på Tacobar för att lite senare hamna på Kungsholmen.


Åkte hem till Anna och Oskar för en spelkväll med goda drinkar och fint sällskap. Monopol och charader spelades och man kan väl inte annat än medge att ett par vinnarskallar fanns ibland oss.  



Hursomhelst fick ni på er näsa------>


  


En mycket trevlig kväll och det var nog bra att vi aldrig gick ut på krogen.


Söndag = jagbehöverintelyftaettjävlafinger-tid (igen)!

 

 

Ska mysa ner mig i soffan med lite godis och coca cola, en film känns som ett bra alternativ just nu. Men först en dusch!

 

 

  

 

//

Av Sarah - 7 augusti 2010 12:06

* Lördag - check!

* Mysmorgon - check!

* Bra musik i högtalarna - check!

* En rolig kväll att se fram emot - check!


Ahhhhhh va skönt med heeeeelg!!!

 

  



 

Av Sarah - 6 augusti 2010 18:17

Aaaah va skönt med helg! Min fina mamma och jag har åkte färja till Ekerö och tittat o fikat och pratat. Kanske , kanske. Intryck måste smältas.


Nu ska jag ta fram den feta godispåsen och njuta av att det är helg!!

Morgondagen är oklar än så länge. Någonting blir det alltid, och det är skönt att inte ha planerat upp all tid.


Skulle behöva ha lite nytt i garderoben, och ett par nya pumps vore inte helt fel. Kanske ska försöka gå in dom "nya" som jag redan har   .



Tjing!



//






Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards