denrosafriheten

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Sarah - 16 augusti 2010 21:43

Wuhoo.. har precis smällt i mig lite smarrig middag och tankat ner Inception. Så ikväll blire att se film , filmen alla pratar om! Spännande   


En eftermiddag på stan med fina Fia. Denna gången gjorde jag faktiskt ett par rea-fynd! En fika på mariatorget och en liiiiiiten sväng på götgatsbacken innan vi begav oss hemmåt. Precis lagom.   


Jag har kommit på att jag äter för risigt. Ska försöka styra upp min mathållning nu! Så jag får i mig alla nödvändigheter. Skräpmat blir man varken pigg eller glad av.


Har inte tid o sitta här längre, ska duscha, måla naglarna o mysa ner mig i sängen med min fina. Imorgon väntar mitt fantastiska jobb. Och jag ska åka den fantastiska tunnelbanan som jag hoppas inte är totalt nerspydd som den var i helgen.


 

Härligt, härligt... men farligt, farligt!  *Dansar in i duschen*

 

 

//

 

Av Sarah - 16 augusti 2010 10:44

Aaah va skönt med sovmorgon! Har sovit i hela 11 timmar tror jag. Det är så skönt att inte behöva ställa klockan och att få vakna när man vill.


Idag är en bra dag.

 

 

Har som sagt jobbat hela helgen men ett litet stopp i Gamla stan på lördagseftemiddagen slutade med både fika och öl. Tack söta för en trevlig kväll!



Nu blir det frulle!  




//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards