denrosafriheten

Alla inlägg den 27 juni 2010

Av Sarah - 27 juni 2010 22:08

Oj vad längesen jag uppdaterade bloggen. Jag ska skärpa mig!

I veckan som gått har det varit fantastiskt väder och förutom jobb har det hunnits med en himla massa.

En picknick på balkongen blev av och det är mycket mysigare än man tror när man får fixa med lite kuddar och filtar istället för tråkiga trämöbler.  


  


Midsommarhelgen firades med min fina familj hemma i Mariefred.   


På midsommarafton blev det en jättegod silllunch och lite senare en smaskig middag, pappa stod vid grillen som vanligt.

  



Vi spelade kubb otaliga gånger och "revansch" är något alla borde få! Kill-laget visade sina bästa sidor och några hade oanade talanger!

    



Poolen visade "bara" 24 grader så.....

  


...hängmattan kändes som ett bättre alternativ  

  



Det blev en jättegod jordgubbstårta till efterrätt som Mamma gjort!  

  



  



Hur man underhåller ett gäng 25-30 åringar: Man köper en metalldetektor! Pappas leksaker är bäst. Vi begav oss ut i skogen och letade GULD, dock hitta vi inget förutom pappas vigselring i gräsmattan! Man kan ju undra hur den hamna där. Pappaskämt = bäst!  

  


Helgen var super och vädret likaså. Vi har också promenerat nere i den lilla staden, köpt glass och sett tuff-tuff tåget. (Och ja, det är faktiskt roligt trots att man fyllt 25).


Midsommardagen började med regn så frukosten fick bli under tak..



  


Senare under dagen sprack det upp och solen tittade fram  


Tack snälla mamma för skjutsen hem!

 

 

 

 

Nu får det räcka för idag. Film och sängen väntar!  




//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Skapa flashcards