denrosafriheten

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Sarah - 4 juni 2010 23:00

Dagen till ära har tillbringats på jobbet, och så kommer även helgen tillbringas. Lagom lycklig över det. Även om det inte är så jätteofta så kommer jobbhelgerna med jämna mellanrum och det är ALLTID då det händer en massa roligt. Men jag är inte bitter, nej för nästa vecka jobbar jag bara tre dagar och har en massa ledig tid till SOLEN!   


Ikväll har det blivit lite lättare mat; superfärskt bröd med skagen och en mozarellasallad! En stor kopp te och jag känner mig helt nöjd. Har duschat och gjort kroppspeeling, så nu luktar man jordgubb också. 


Lite tomt är det här hemma eftersom min fina är iväg till Gbg, konsert och massa fest stod på schemat. Jag hoppas vädret är lika kanon därnere som hemma så minisemestern blir lyckad!  


(Jag hade önskat mig något mer innan du gick, men tiden räckte inte och jag kunde inte låta bli att börja hata den kala flinten. Trots hans glada humör fick han aldrig ett äkta leende från mig. Att humöret kan påverkas så himla fort! Dumma gubbe! Dock vände det efter någon timme när det pep till i fickan. Du anar inte hur glad jag blev.  )




Nu blir det sängen för tiiiiiidigt imorgon förväntas jag infinna mig på jobbet.



 

 

 

.... you show me yours (honestly).

 

 

 


Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards