denrosafriheten

Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Sarah - 2 juni 2010 21:34

Då var man hemma efter en kortare buisnesstrip till Hälsingland. Nu kan jag allt om stakljus, eller ja nästan iaf  Trevligt var det hursomhelst, och efter några öl och mycket god mat somnade vi tillslut i de sköna 90-sängarna (som man fick kämpa för att inte ramla ur). Naturen är ju otroligt fin, och även om det blåste lite kallt gick det an att sitta ute vid vattnet i solen till en början.  


Hemma i Stockholm är det ju superfint på vissa ställen, men det är också otroligt grått och hårt på många ställen (nästan överallt). Har varit nere i Kungsträdgården på "Smaka-På-Stockholm"  och det finns en viss charm när det myllrar av människor, maten osar och band spelar. Men jag kan ändå inte sluta längta en bit ut till landet, en bit ut till stora ytor, gröna områden och en frisk och fräsch luft (ok, jag kanske har ålderskris, kalla mig gammal, eller så har jag bara en period). Nu vill jag inte på något sätt bosätta mig på landet i den mening som tex Mariefred där jag är uppvuxen men lite mer natur och fortfarande nära stan skulle passa mig utmärkt!




Hursomhelst, nu blir det dusch och sen sängen. Ett par timmar ska jag hinna sova innan jobbet väntar imornbitti.



  




//



Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards