denrosafriheten

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Sarah - 29 maj 2010 00:15

Efter en rätt stressad arbetsvecka orkade jag bara inte idag. Ont i halsen sen ett par dar och andan i halsen. Skönt att komma hem till soffan och bara äta massa onyttigt. Har inte ens ätit riktig middag ikväll! (om inte mega-muffins, polly samt ost & kex räknas )


Efter 4 timmar i soffan utan sömn var det ändå nog. Pga av ett mindre misslyckande från min sida valde jag ändå den närmsta vägen. Orka åka till jobbet en ledig helgdag! Så på med mysbyxorna och träningsskorna. En lätt promenad till Rågsved i kvällskylan (klockan var ändå 22.00), och nycklarna hamnade i rätta händer. 3 chokladbollar senare  kändes en promenad hem som ett alternativ, inte skulle jag sätta mig på bussen!   


Jag fick sällskap hemmåt och jag har nu fått en helguidad (?) tur genom myrängen, och visst har Rågsved en charmerande baksida. Knäpptyst ute, korna låg stilla i hagen och för en stund kändes det som hemma.


 

En fin present har jag minsann fått också! Helt igenomtänkt i minsta detalj och såklart personligen direktimporterad från Hawaii. Ett superfint rosa hårspänne som såklart matchar mina rosa brillor. Tack snälla söta bästa Ted!  

 

 

 

  




Nu säger jag tack och godnatt , sängen väntar!  



 

Btw så VANN jag!!!!   

 

 

//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards