denrosafriheten

Alla inlägg den 17 april 2010

Av Sarah - 17 april 2010 15:58

Nu ar vi antligen framme i Mersing, en hamnstad som ligger pa ostsidan i Malasysia. Flygresangick bra och 16 timmar ar nagot langre an vad jag tankt mig. Lagg sedan till en heldags akande med buss for att ta oss hit.


Vi sov forsta natten i Kuala Lumpur pa ett inte sa fracht hotell mitt i chinatown. Men allt gar och efter manga timmar pa flyg kunde vi somna. Har sprungrit runt pa stan och forsokt shoppa lite, men hittat Nada! Idag har vi akt buss hela dagen typ och missade farjan ut till Tioman Island pga tidvattnet.


Hursomhelst har vi bokat 10 natter pa en Spa-Resort. Lite dyrare boende an vi tankt men helt klart vart de, fick nastan halva priset for en egen stuga vid stranden!


35 grader varmt och fuktigt sa man kan do och jag langtar mest av allt ut till on nu. Vi aker ut imorn bitti o sen blir det djungelaventyr, snorkling och pressa pa stranden saklart. NU ska vi njuuta !! Det ar man fan vard efter sa har lang resa...


Hoppas ni har det bra dar hemma! Saknar mina sma pluttar massor men vet att ni tar hand om dom! =)


PUSS!

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards