denrosafriheten

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Sarah - 4 april 2010 17:43

Påskhelgen har passerat utan minsta påskkänsla. Inte för att jag på något vis saknar det men överallt hypas det om Påsken. Vad är grejen ? Man trycker i sig mat i mängder för att sedan på måndag morgon ha tjockångest.


Min helg har varit bra, intensiv utan en massa måsten. Jag har inte haft tråkigt en minut, och nu såhär på söndageftermiddagen kan jag med gott samvete säga att jag är HELNÖJD. Ett par kvällar med vin och en drinkkväll, en tur till ikea som resulterade i  lite nya saker att piffa upp lägenheten med, promenad i solen och rena kläder ihopvikta. Jag har nog varit rätt effektiv trots allt.


I veckan som kommer väntar träning, en 25-årsdag och två 30-årsdagar som ska firas, jobb såklart och kanske lite vardag (om det hinns med). Ska ge mig ut på stan och se om jag kan hitta något fint att ha i mina nya fina ramar som vill upp på väggen.


Ikväll blir det soffmys med coolaste småkillarna och imorgon kommer bästa hem!  




//

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards