denrosafriheten

Alla inlägg den 29 mars 2010

Av Sarah - 29 mars 2010 21:03

Idag har varit en bra dag ! Efter jobbhelgen var det superskönt att få sova ut ordentligt imorse. Mamma frågade om jag ville med till ikea men jag sa faktiskt nej, istället blev det en fika med henne och en sväng inne i Globen, precis lagom!


I ett ganska tidpressat schema hann jag och Anna springa igenom nästan varenda butik på drottninggatan, jag lyckades såklart inte hitta någonting! Däremot var det någon som hittade den lilla lila vilket förmodligen lär uppskattas hemma  

Som vanligt pratas det högt och tydligt och skrattas åt egentligen vardagliga saker. (Ibland borde man kanske tänka på vad man säger för att undvika typ hjärtattacker.)



Senare på dagen träffade jag en vän från förr. Fin och rund om magen då den lille beräknas komma i början på sommaren. Spännande!

Vi har trevligt , och vips shoppar jag loss och lyckas bränna 800 spänn på Gina. Hur nu det är möjligt!?

Det är alltid kul att prata minnen och jag minns hur hysteriskt kul vi haft.  

Livet går vidare och ändå känns det knappt som tiden rör på sig, folk är sig lika och på något sätt känns det tryggt. Det är fortfarande roligt , och jag tror det ska många år till innan man känner sig grå och vardaglig!


Helgens planer är gjorda och nu väntar ett par dagars jobb, sen ev en revolutionerande händelse; jag ska nämligen ev TRÄNA i veckan!


Nu blir det en dusch och soffan med någon speciell. Det är skönt att vara hemma och mina små myskillar gör livet helt klart en smula bättre.  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards