denrosafriheten

Alla inlägg den 24 mars 2010

Av Sarah - 24 mars 2010 21:50

Världens bästa Mamma.....

FYLLER ÅR IDAG!!  


 

GRATTIS!



   




//

Av Sarah - 24 mars 2010 21:17

.. det är så jag avslutar denna dag. Man kan säga att det varit fullt upp hela dan.

Jag studsa upp ur sängen inatt och infann mig på jobbet klockan 6. Nä, nu ska vi inte överdriva, okej att klockan inte var mer än 04.40 när klockan ringde och jag var faktiskt i tid till klockan 06. Men det där med studs vet jag inte.


Jobbade ungfär fram till 11 och begav mig sedan ut på stan för lunch, sedan bar det av ut till Kista på mässa. Vilket var roligare än jag trodde. Fick otroligt inspiration av en föreläsare. Jag va länge mycket förvånad över att man kan ha sån otrolig energi. Varifrån fick hon all energi!? Jag studsa glatt därifrån och kände mig astaggad för att åka till jobbet imorgon.  


När jag kom hem ca 45 min senare förstod jag att det måste varit mig (oss) hon fick all energi ifrån, jag lyckades inte ens hålla mig vaken på pendeltåget utan somnade, i värsta rusningen bör tilläggas(jag hade sittplats vilket var tur).


Nu känns det inte lika kul att ha sovit bort all min lediga tid idag och samtidigt veta att jag måste vara på jobbet 06 imorn bitti. Hur ska jag kunna sova nu ?

Som tur är har jag en magisk säng som är omöjlig att inte somna i (tar max 10 min). Så egentligen är jag inte så orolig.


 God natt!  



//

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen!

Här är min bubbla där jag skriver om allt möjligt. Mest oviktiga vardagliga saker som händer här och nu. Sarah heter jag och är 26 år. Bor med min lilla familj söder om Stockholm. Läs om du vill, kommentera om du vill, gör som du vill!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards